luni, 9 octombrie 2017

model concret

ești înfiptă în inima mea
în sufletul meu te regăsesc
cuvinte de amor, valuri de vis
totul este concret

în sfârșit, desenez un portret
mișcă-te lent, îmi ești model, văd nori
mă mir de tot că sunt așa, curgători
nu știu de mine, poate sunt indiscret
ți-e descheiată cămașa, am notat în carnet
suflet am pus, carnetul consider decret
aș vrea să îți pun în păr niște flori

ești înfiptă în inima mea
în sufletul meu te regăsesc
cuvinte de amor, valuri de vis
totul este concret

provoci interesul, zâmbești cochet
și nu-ți pasă deloc, că sunt șiret
mă apropii de tine, fine trăsături
am să profit din plin, de mătăsuri
dar înainte am să-ți recit un sonet

ești înfiptă în inima mea
în sufletul meu te regăsesc
cuvinte de amor, valuri de vis
totul este concret

© Daniel Petrică
Montana 9 oct. 2017

Niciun comentariu: